גרפומנית

הכרה מערערת

Posted on: 19 ביוני 2012

ואללי כמה שהטוסיק  והלפטופ אוהבים את הפינה הזו דווקא

5 תגובות to "הכרה מערערת"

רק שתדעי שהתכוונתי להתחתן איתך לפני שראיתי שאת עוזבת את הארץ, רק בזכות הבלוג המבריק הזה.

ד"ר קופר, החתן הפוטנציאלי שלי, מעבר להיותי מבריק יאלץ גם לתת לי חום אנושי.
אבל בגלל שאני מחבבת ומכבדת אותך עד אין קץ, נוכל לפצוח ביחסים סוערים של חברי עט.

היי,
רק עכשיו נתקלתי בבלוג שלך וממש ממש נהניתי.

את צריכה לקרוא את a visit from the goon squad של Jeniffer Egan.
אני לא יודע אם הוא תורגם עדיין לעברית (הוא יתורגם בוודאות: הוא זכה בפוליצר הלפני אחרון). בכל אופן הוא מופיע בצומת ספרים וסטימצקי באנגלית.
אני שונא שממליצים לי על ספרים ואני נמנע מלעשות זאת בדרך כלל אבל זה כל-כך מתבקש.
a visit from the goon squad.
🙂

תודה על המחמאה וההמלצה, באמת נראה שיש קשר הדוק בשפה שלי ושלה.
כבר אצה לרכוש את גרסאת האיי פד

אוקיי
ההמלצה נובעת בעיקר מהפרק הלפני אחרון אבל כל הספר הזה הוא משהו.
בקלות אחד מהחמישיה הפותחת שלי…
מקווה שתהני ושתחזרי להעלות פוסטים חדשים…
הצאר

כתיבת תגובה

רק תאמרו לאן לשלוח

סיפור שהיה כך היה

